Læs mere om Velfærdens Innovationsdag 2011
Bestil Velfærdens Innovationskatalog 2011
bliv_medlem_af_velfaerdspanelet

Tilmeld nyhedsbrev

Ja, tak. Jeg vil gerne tilmelde mig nyhedsbrevet fra Velfærdens Innovatører.

Invitation til offentlig toplederkonference

Valcon og Mandag Morgen afholder d. 17. november 2010 offentlig toplederkonferencen under overskriften "Radikal og innovativ effektivisering uden serviceforringelse".

Målet med konferencen er ambitiøst; vi vil ikke bare gentage de kendte travere, nej vi vil skabe et forum, hvor vi sammen kan sætte en ny dagsorden for de effektiviseringsløsninger, der må i spil i de offentlige virksomheder.

Konferencen skal give jer konstruktiv og konkret ny inspiration til, hvordan produktionen af velfærds- og serviceydelser kan – og skal – udvikles radikalt for at imødekomme de store udfordringer, den offentlige sektor står overfor. En del af løsningen hedder differentieret borgerservice.

Program:

• Introduktion til dagens forløb og konferencens formål samt afvikling af sms-afstemninger i dagens løb - ved Politisk redaktør Ask Rostrup, DR
  • Effektivisering i fremtiden kan ikke ske uden et paradigmeskift. Kan en del af svaret være radikale mål og differentiering? - ved Director Nanna Bjørner, Valcon
  • Hvordan kan den offentlige sektor bruge differentieret borgerservice som tilgang til effektivisering? – cases fra England. ved Professor Merlin Stone, UK, Politisk rådgiver
  • Nye metoder til at skabe effektive løsninger og innovation - ved Rigspolitichef Jens Henrik Højbjerg
  • Indspark fra sidelinjen - ved Direktør Lars B. Goldschmidt, Dansk Industri
  • Eksempel på nytænkning i organisering i forhold til målgruppe/politisk område - ved Adm. direktør Claus Juhl, Kbh. Kommune
  • Opsummering og refleksion - ved Cheføkonom Jan Olsen, KL og Digitaliseringschef Lars Frelle-Petersen, Finansministeriet

Det praktiske:

Konferencen finder sted onsdag den 17. november 2010 kl. 10.00 - 15.00 i Lumbye Salen i Tivolis Koncertsal.

Al tilmelding sker via: www.valcon.dk/toplederkonference.

Pris: 2.400,- pr. person, ekskl. moms

For yderligere information kontakt:
Valcon A/S, sekretariatet,
Christianshusvej 187, 2970 Hørsholm
Tlf. +45 4580 2037
E-mail: Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Kommentarer

Claus Beck Schmidt mener at

Rart at se at der nogle topchefer der gerne ville facilitere radikale ændringer. Meget sjovt at se min egen øverste direktør Claus Juhl på talelisten. Nytænkning er ikke lige det ord jeg først kommer først i tanke om omkring min egen arbejdsplads. Jeg må have taget fejl. Har da på et tidspunkt foreslået at økonomiforvaltningen skiftede navn til udviklingsforvaltningen. Det var åbenbart ikke radikalt nok:-)
november 01, 2010

Hvad mener du?

busy